Homepage Presenting the lion The Trend Network® Fresh Price of Innovation® Laigsingh United Ventures Laigsingh Company Distillery In de media Contact
Wij streven naar bovengemiddelde kwaliteit. Klanttevredenheid is onze belangrijkste drijfveer en performance indicator. Onze partners en opdrachtgevers waarderen o.a. onze concept/new business inspiratie & ontwikkeling (9,7), onze innovatiekracht (9.7), onze gedrevenheid om toegevoegde waarde te leveren (9.7), en onze efficiënte en daadkrachtige werkwijze (9.7).

The Trend Network®
Think Smart. Innovate Big.

Innovatie Transformatie Smart Marketing
Product Development Customer Development Inspiratie

Een krachtige, strategische en pragmatische aanpak voor organisaties, ondernemers en professionals die u in een helicopterview inspireert tot nieuwe ideeën, kansen en ontwikkelingen voor uw merk & onderneming.

We leven in een tijd van ongekende economische en sociale verandering. Om te overleven en te floreren moeten organisaties voortdurend kunnen innoveren en zich snel aanpassen aan nieuwe situaties. Veranderingen in consumentengedrag- en behoeftes, markten, economische omstandigheden en de nieuwste technologie zijn hierbij belangrijke uitgangspunten. The Trend Network is uw partner, die u de doorslag biedt bij het nemen van de juiste vervolgstappen naar succes. Voor nu en in de toekomst met als vertrekpunt uw merk, samen met uw personeel, afnemers, klanten, fans en ambassadeurs!

The Trend Network® 6-gangen menu:

Wij zijn ondernemers die vooruitstrevend en revolutionair willen zijn voor onze handelspartners. Bij deze aanpak horen dan ook geen conventionele prijzen, aangezien het in ieders belang is een groot succes te maken voor de lange termijn, waarin wij graag investeren. Welk gerecht u ook neemt, u kunt altijd rekenen op onze passievolle inzet incl. bij elk gerecht een gratis toetje, de kers op de t(k)aart: gezamenlijk succes!

  • Uw inspiratiebron voor innovatie, strategie en groei in alle sectoren (o.a. dienstverleners, retail, ICT, hightech & smart industry, life sciences & health, cleantech, water & maritime) voor zowel corporates als startups:
    Inspiration & development Brand Innovation & Positioning New Business New Economy Customer Excellence Digital Transformation HR Branding & Change Strategic out(sourcing) Metrics & Analytics
  • Uw partner voor een  graden transformatie.
  • Uw smart marketing inspirator.
  • Uw innovator bij productontwikkeling.
  • Uw partner voor Customer Development.
  • I.s.m. ons bedrijf Fresh Prince of Innovation®:
    Trends & Opportunities Smart Marketing Publisher

The Trend Network® Take-Away menu:

  • De second opinion op basis van uw eigen visie, missie en plan!
  • De inspirator van nieuwe denkkaders.
  • De aanjager bij brainstormsessies.
  • Uw Raad van Innovatie (RvI) bij grote vraagstukken.
Wij streven naar bovengemiddelde kwaliteit. Klanttevredenheid is onze belangrijkste drijfveer en performance indicator. Onze partners en opdrachtgevers waarderen o.a. onze concept/new business inspiratie & ontwikkeling (9,7), onze innovatiekracht (9.7), onze gedrevenheid om toegevoegde waarde te leveren (9.7), en onze efficiënte en daadkrachtige werkwijze (9.7).
Gewone mensen geloven alleen in het mogelijk. Buitengewone mensen visualiseren niet wat mogelijk of aannemelijk is, maar juist wat onmogelijk is. En door het onmogelijke te visualiseren, gaan ze het als mogelijk zien.

Inspiratie, innovatie, strategie en groei belangrijker dan ooit

De wereld verandert steeds sneller. Om op lange termijn succesvol te zijn, is het essentieel om te blijven innoveren en groeien.

Veel ondernemingen benutten niet hun volledige potentieel en groeien daardoor niet optimaal. Dat is zonde en bovendien riskant. Want terwijl u stilstaat, kunnen uw concurrenten ongehinderd doorgroeien en marktaandeel winnen. U kunt veel doen om uw volledige groeipotentieel te benutten en zo op de lange termijn succesvol te zijn. De tool van The Trend Network® speelt hierop in en geeft inzicht in kansen op basis van consumentengedrag- en behoeftes, markten, economische omstandigheden en de nieuwste technologieën.

We leven in een wereld die zich kenmerkt door ingrijpende ontwikkelingen. Deze worden het best zichtbaar door de snelle opkomst van disruptieve bedrijven zoals Tesla, Airbnb, Uber, Netflix, Apple, Amazon, Facebook en Google. Laten we niet naïef zijn: robotics, blockchain, cryptovaluta, big data en cloud, 3d printing, analytics, artificial intelligence, chatbots, VR/AR, voice controlled user interfaces, security & privacy, wind, solar of het hard groeiende internet, het zijn allemaal ontwikkelingen die traditionele businessmodellen en markten op hun grondvesten doen schudden en dwingen ons sneller aan te passen dan we misschien willen of kunnen.

Het interessante is dat exponentiële ontwikkelingen per definitie niet onder controle te houden zijn. En het listige is: als je er last van krijgt ben je al te laat. Deze trend vraagt dus om andere, op snelheid gebaseerde organisatievormen. Want iedere poging deze trend vanuit controle en hiërarchie te omarmen is gedoemd te mislukken. Vertrouwen, respect, ruimte en verantwoordelijkheid maken mensen en teams wendbaar genoeg om in het juiste tempo te innoveren.

Behalve met een nieuwe economische werkelijkheid hebben organisaties te maken met een groot aantal ontwikkelingen, trends en kansen, waardoor markten blijvend dynamischer, complexer en onvoorspelbaarder zijn geworden. Als antwoord hierop moeten ondernemingen investeren in visie op huidige en toekomstige tijden, de klant begrijpen en flexibel zijn. De basis hiervoor is een solide aanpak, zonder dat hiervoor een groot budget voor nodig is. The Trend Network® is de innovatie partner geworden voor zij die dagelijks weer een glimlach creëren bij haar personeel, afnemers, klanten, fans en ambassadeurs, met 3 speerpunten: kostenbewaking, hoog rendement en blijvende groei.

Overvloed leidt tot nieuwe schaarste. Als iets populair wordt, volgt iedereen. Totdat er een trendsetter opstaat met iets nieuws, waarna de cyclus zich weer herhaalt. Trends komen en gaan in golfbewegingen.

Dat wat inspireert, krijgt aandacht. In de huidige overvloed aan mogelijkheden, boodschappen en media, is het verkrijgen van aandacht ontzettend waardevol. De grootste schaarste vandaag de dag is aandacht.

Wie deze aandacht weet te vangen en tijd weet te claimen, zal het goed doen. Dat alles maakt inspiratie tot een belangrijk thema voor elke ondernemer. Inspirerende bedrijven weten niet incidenteel te inspireren, maar slagen hier structureel in.

100% is het nooit te zeggen, maar dan moet u zeker kijken naar de mate waarin de desbetreffende technologie onze ingebakken behoeftes inwilligt. Zorgt een nieuwe technologie voor meer saamhorigheid, controle en vrijheid, dan zit het er dik in dat het succesvol zal zijn.